AURRETIKO IZEN-EMATEA HEMEN

Zure sare sozialak irekitzen dituzun bakoitzean zerbait berria atera dela sentitzen duzu? Kezkatzen zaitu sareak eramateak eskatzen dizun ahaleginak, nahi duzun pertsonengana iristen zaren ala ez ziur egon gabe? Ikastaro honetan, Facebookek edo Instagramek zer espero duten azalduko dugu, eta ahalik eta jende gehienarengana iristeko estrategiak edo tresnak ikasiko dituzu. Azken nobedadeetan ere eguneratuko zaitugu: Reels, istorioak, Business Suite, estatistikak, etab.

Helburuak:

  • Facebook eta Instagrameko tresna berriak menderatzea.
  • Zure edukien estrategia zirriborratzeko gai izatea.
  • Sare horien kudeaketa sinplifikatzen laguntzea, bai ordenagailuan, bai mugikorrean.
  • Argitalpenak hobetzea, zure xede-publikoarengana iristen direla ziurtatzeko.
  •  Algoritmoak ulertzea.

Edukiak:

  • Facebookeko orrien funtzionamendua
    • Meta Business Suite.
    • Zure edukiak programatzeko planifikatzailea.
    • Algoritmoak zure komunitatera iristeko.
    • Edukien estrategia: argitalpen on baten egitura.
    • Estatistika berriak, zer ateratzen dudan eta zergatik diren hain garrantzitsuak.
  • Instagramen funtzionamendua
    • Instagrameko lau #hashtag motak.
    • Instagrameko algoritmoak.
    • GALERIA – Egitura.
    • HISTORIAK – Zer diren eta nola egiten ditudan.
    • ALBOMES – Diseinatu zure estrategia.
    • REELS – Zer dira eta nola egiten ditut.
    • GIDAK eta ZERBITZUAK – Antolatu zure edukia gaika. 

Ikastaroa % 100 praktikoa izango da. Zure ordenagailua eraman beharko duzu eta jertzio praktikoak egingo dira.

Iraupena: 12 ordu (aurrez aurrekoa)

Datak: azaroak 3, 8, 10 eta 15

Ordutegia: astearte eta ostegunetan, 17:00etatik 20:00etara

Nork emana: Ana Cortaire Ciordia. Marketin digitaleko hezitzailea eta sare sozialetako komunikazio eta publizitateko espezialista.

Tokia: Azaroaren 3, 8 eta 10ean, 5. aretoa. Azaroaren 15ean, 4. Aretoa. Lankidetza-gunea (Kondestable jauregia), Kale Nagusia 2.

Behin-behineko izen-ematea: urriaren 20ra arte.